


5 pomysłów odnośnie zmiany godzin otwarcia restauracji
Ho! Ho! Ho! Grudzień już za pasem, a większość restauracji jest teraz w oku cyklonu imprez świątecznych.
Jeśli Twój lokal jest bardzo popularny, to co rusz staniesz przed wyzwaniem: jak dać znać moim Gościom, że danego dnia restauracja…

Można zgłaszać recenzje na Facebooku
Jakiś czas temu pisaliśmy o zmianie recenzji na Facebooku w polecenia. Dziś pojawiła się kolejna aktualizacja, która umożliwia zgłaszanie recenzji Facebookowi.
Po kliknięciu w ikonę wykrzyknika, możemy zgłosić polecenie (recenzję)…

Rewolucja w ocenach na Facebooku
Rewolucja w recenzjach na Facebooku! Jakiś czas temu informowaliśmy Was, że Facebook testuje możliwość oceniania firm na dziesięciostopniowej skali, nie jak do tej pory 1-5. Dzisiaj Facebook połączył opcje POLECEŃ, które były już…

Dlaczego mówimy gość restauracji, a nie klient
Każdy nowo przyjęty pracownik FIKI, a często również nowi Klienci, przechodzą w FICE początkowe pranie mózgu odnośnie słowa KLIENT. Żeby powiedzieć, że obie, Marta i Agnieszka, są na punkcie tego słowa przewrażliwione to niedomówienie.…

Agencja Marketingowa dla Gastronomii
Nadszedł ten moment, w którym FIKA powinna włożyć „kij w mrowisko”, i (być może) narazić się kilku agencjom marketingowo-PR'owym - gastronomicznym, które w ostatnim czasie wyrastają jak grzyby po deszczu …
Poniższy tekst…
Kategorie wpisów
- główna (6)
- marketing (25)
- narzędzia dla gastronomii (15)
- PR (1)
- reklama (4)
- social media (9)