Najlepsza wizytówka dla restauracji jest DARMOWA!
Czy masz już założoną wizytówkę na Google? Nie, nie chodzi o to, czy Twoja restauracja wyskakuje w wynikach wyszukiwania. Czy Ty jako właściciel lub manager masz dostęp administratora do tego panelu, który powinien wyświetlać się…
Outsourcing działań marketingowych restauracji
Henry Ford powiedział kiedyś: „Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my.”…
Reklama lunchu na Facebooku
Wcześniejszy post o Tradycyjnych sposobach komunikacji menu lunchowego pisaliśmy w osobnym poście TUTAJ.
Jednakże idealną formą dotarcia do jak najszerszej grupy osób z Twoim menu lunchowym jest niewątpliwie post sponsorowany na Facebooku.…
Pomysły na promowanie menu lunchowego
Coraz więcej restauracji i kawiarni, nie tylko w stolicy, oferuje skrócone, lekko tańsze menu obiadowe. Najczęściej z języka angielskiego nazywa się go lunchem, czasem obiadem lub menu dnia. Niestety niektórzy wpadli też na pomysł,…
Facebook Local - co to jest i jak go wykorzystać?
Facebook Local to (prawie) nowa aplikacja, która łączy w sobie cechy trzech innych: amerykańskiego Yelp, Foursquare i wcześniejszej wersji Events app od Facebooka. Dzięki niej, użytkownicy mogą zobaczyć co dzieje się w ich mieście,…
Kategorie wpisów
- główna (6)
- marketing (25)
- narzędzia dla gastronomii (15)
- PR (1)
- reklama (4)
- social media (9)